top of page

הפורום הארצי לקידום ההוראה והלמידה באקדמיה

פוסטים
.פוסט 1 - מאמרים שמראים שסקרי ההוראה מוטים (חלק א) - פגמים ושגיאות שכיחים
פוסט 2 - מאמרים שמראים שסקרי ההוראה מוטים (חלק ב) - היכן הם מתפרסמים וע"י מי
פוסט 3 - מהן הבעיות באיכות שאלוני הסקר חלק א - מספר הפריטים, סוגם וניסוחם
פוסט 4 - הדגמת הפגמים מהפוסטים 1-2 על מאמר הטוען לסקרי הוראה מוטים
.פוסט 5 - על הכללת ממצאי מחקר על הוראה-למידה ממספר קטן של תחומי תוכן לכלל תחומי התו
פוסט 6 - האם סקרי ההוראה מוטים מגדרית
'פוסט 7 - שיטות חלופיות לסקרי ההוראה, להערכת ההוראה האקדמית חלק א
'פוסט 8 - שיטות חלופיות לסקרי ההוראה, להערכת ההוראה האקדמית חלק ב
'פוסט 9 - שיטות חלופיות לסקרי ההוראה, להערכת ההוראה האקדמית חלק ג
פוסט 10 - רמות הפשטה של התנהגויות הוראה
פוסט 11 - התנהגויות של הוראה טובה
פוסט 12 - הבדלים בחשיבות של התנהגויות הוראה טובה, וחשיבות הבהירות
פוסט 13 - הבדלים בין-דיסציפלינריים
פוסט 14 - הבדלים בין-דיסציפלינריים בתרבות התחום- שבטים וטריטוריות אקדמיות
פוסט 15 - הבדלים בין-דיסציפלינריים בשביעות הרצון של הסטודנטים מההוראה ומהמרצים - בדירוג_המרצים
'פוסט 16 - מי מתקשה ללמוד באוניברסיטה או מכללה, הבדלים בין-דיסציפלינריים בקשיי הלמידה של הסטודנטים חלק א
'פוסט 17 - מי מתקשה ללמוד באוניברסיטה-מכללה ועלול לנשור מהלימודים, הבדלים_בין-דיסציפלינריים בקשיי הלמידה של הסטודנטים חלק ב
'פוסט 18 - דרכי התמודדות עם קשיי למידה של סטודנטים, למניעת נשירתם מהלימודים חלק ג
פוסט 19 - מי מצטיין בלימודים באוניברסיטה או במכללה ומי לא, הבדלים בין-דיסציפלינריים בציונים בקורסים
פוסט 20 - התנהגויות פרטיות בכיתה של הוראה טובה-יעילה, והבדלים בין-דיסציפלינריים
פוסט 21 - רשימת הפוסטים 20-21
פוסט 22 - מדוע יש הבדלים בין-דיסציפלינריים בדירוג המרצים, הסברים והשתמעויות
פוסט 23 - גישות של מרצים להוראה ושל סטודנטים ללמידה - הוראה מרוכזת-מורה לעומת מרוכזת-לומד
'פוסט 24 - גישות של מרצים להוראה ושל סטודנטים ללמידה חלק א
'פוסט 25 - גישות של מרצים להוראה ושל סטודנטים ללמידה חלק ב
'פוסט 26 - גישות של מרצים להוראה ושל סטודנטים ללמידה - יחסים בין הגישות חלק ג
'פוסט 27 - גישות של מרצים להוראה ושל סטודנטים ללמידה - סיכום התוצאות ויישומים חלק ד
פוסט 28 - הבדלים בין מוסדות אקדמיים ביוקרה, במעמד אקדמי, ובגישות להוראה ולהערכתה
פוסט 29 - השוואה של הוראת המתמטיקה בקורסי תואר ראשון בארבע אוניברסיטאות עילית חלק ב׳
פוסט 30 - הוראה מרוכזת מורה בגישה של העברת ידע באופן מובנה - מאורגן ובהיר חלק ג׳ של השוואת הוראת המתמטיקה בארבע אוניברסיטאות עילית
פוסט 31 - מורים מגה - מצטיינים בתחומים הרכים חלק א
פוסט 32 - מורים מגה - מצטיינים בתחומים הרכים חלק ב
פוסט 33 - מורים מגה-מצטיינים בתחומים מעורבים
bottom of page