פוסטים

.פוסט 1 - מאמרים שמראים שסקרי ההוראה מוטים (חלק א) - פגמים ושגיאות שכיחים

פוסט 2 - מאמרים שמראים שסקרי ההוראה מוטים (חלק ב) - היכן הם מתפרסמים וע"י מי

פוסט 3 - מהן הבעיות באיכות שאלוני הסקר חלק א - מספר הפריטים, סוגם וניסוחם

 פוסט 4 - הדגמת הפגמים מהפוסטים 1-2 על מאמר הטוען לסקרי הוראה מוטים

.פוסט 5 - על הכללת ממצאי מחקר על הוראה-למידה ממספר קטן של תחומי תוכן לכלל תחומי התו

פוסט 6 - האם סקרי ההוראה מוטים מגדרית

 'פוסט 7 - שיטות חלופיות לסקרי ההוראה, להערכת ההוראה האקדמית חלק א

'פוסט 8 - שיטות חלופיות לסקרי ההוראה, להערכת ההוראה האקדמית חלק ב

'פוסט 9 - שיטות חלופיות לסקרי ההוראה, להערכת ההוראה האקדמית חלק ג

פוסט 10 - רמות הפשטה של התנהגויות הוראה

פוסט 11 - התנהגויות של הוראה טובה

פוסט 12 - הבדלים בחשיבות של התנהגויות הוראה טובה, וחשיבות הבהירות

פוסט 13 - הבדלים בין-דיסציפלינריים

פוסט 14 - הבדלים בין-דיסציפלינריים בתרבות התחום- שבטים וטריטוריות אקדמיות

פוסט 15 - הבדלים בין-דיסציפלינריים בשביעות הרצון של הסטודנטים מההוראה ומהמרצים - בדירוג_המרצים

'פוסט 16 - מי מתקשה ללמוד באוניברסיטה או מכללה, הבדלים בין-דיסציפלינריים בקשיי הלמידה של הסטודנטים חלק א

'פוסט 17 - מי מתקשה ללמוד באוניברסיטה-מכללה ועלול לנשור מהלימודים, הבדלים_בין-דיסציפלינריים בקשיי הלמידה של הסטודנטים חלק ב

'פוסט 18 - דרכי התמודדות עם קשיי למידה של סטודנטים, למניעת נשירתם מהלימודים חלק ג

פוסט 19 - מי מצטיין בלימודים באוניברסיטה או במכללה ומי לא, הבדלים בין-דיסציפלינריים בציונים בקורסים

פוסט 20 - התנהגויות פרטיות בכיתה של הוראה טובה-יעילה, והבדלים בין-דיסציפלינריים

פוסט 21 - רשימת הפוסטים 20-21

פוסט 22 - מדוע יש הבדלים בין-דיסציפלינריים בדירוג המרצים, הסברים והשתמעויות

פוסט 23 - גישות של מרצים להוראה ושל סטודנטים ללמידה - הוראה מרוכזת-מורה לעומת מרוכזת-לומד

'פוסט 24 - גישות של מרצים להוראה ושל סטודנטים ללמידה חלק א

'פוסט 25 - גישות של מרצים להוראה ושל סטודנטים ללמידה חלק ב

'פוסט 26 - גישות של מרצים להוראה ושל סטודנטים ללמידה - יחסים בין הגישות חלק ג

'פוסט 27 - גישות של מרצים להוראה ושל סטודנטים ללמידה - סיכום התוצאות ויישומים חלק ד

פוסט 28 - הבדלים בין מוסדות אקדמיים ביוקרה, במעמד אקדמי, ובגישות להוראה ולהערכתה

פוסט 29 - השוואה של הוראת המתמטיקה בקורסי תואר ראשון בארבע אוניברסיטאות עילית חלק ב׳

פוסט 30 - הוראה מרוכזת מורה בגישה של העברת ידע באופן מובנה - מאורגן ובהיר חלק ג׳ של השוואת הוראת המתמטיקה בארבע אוניברסיטאות עילית

פוסט 31 - מורים מגה - מצטיינים בתחומים הרכים חלק א

פוסט 32 - מורים מגה - מצטיינים בתחומים הרכים חלק ב

פוסט 33 - מורים מגה-מצטיינים בתחומים מעורבים

© 2019 by The Israel consortium of Faculty Development Center,Proudly created with Wix.com

  • w-facebook
  • Twitter Clean